poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wstęp i kilka słów dot. tego bloga!

Siemanko obwarzany! Więc notka informacyjna. Ten blog będzie opowiadaniem o pewnej 
dziewczynie o imieniu Agnieszka. Jej historia, która będzie się przeplatać z 
siatkarskimi akcentami. Miałam zamiar umieścić tutaj pewnego gracza Skry. A którego?
Dowiecie się już niedługo! Mam napisane już kilka rozdziałów i pomysł na kilka następnych,
więc termin dodania pierwszego rozdziału powinien nadejść raczej szybko.
Jedynym problemem jest to, że są one napisane w moim zeszycie i trzeba je przepisać
na komputer, jeśli znajdę chwile czasu postaram się to zrobić.
Pewnie zastanawiacie się dlaczego postanowiłam pisać opowiadanie? Odpowiedz jest prosta,
natchnęły mnie do tego inne opowiadania. Jestem osobą o wielkiej wyobraźni, czasem
niestety mi  to nie pomaga.. Bardzo często wymyślałam sobie różne krótkie opowiadania,
które później spisywałam do zeszytu. A dlaczego o siatkówce? Na pewno to pytanie także
przeszło wam przez myśl, otóż, od kilku lat siatkówka jest moją życiową pasją i rzeczą,
jaką chciałabym uprawiać. Od pewnego czasu gram w klubie w Gdynii, w którym może też będzie
grać nasza główna bohaterka, tego jeszcze nie wiem.. 
Jesteście ciekawi opowiadania? Napiszcie mi o tym co sądzicie w komentarzu, bądź jeśli macie 
jakieś pytania kierujcie je właśnie tam:) Każdy komentarz mile widziany, więc do zobaczenia w 
pierwszym rozdziale! 



Agnieszka

1 komentarz: